domingo, 24 de octubre de 2010

Diumenge 24 d'octubre de 2010

La paraula és la paraula i aquí em teniu, al cap d'una setmana creo una altra entrada.

-Les accions i retocs que havia de fer als Fonaments teòrics i al Disseny de la pràctica ja estan fets satisfatòriament.

-Pel que fa als Fonaments matemàtics sobre la relació volum, preu i superfície neta de bacteris durant aquesta setmana el Departament de matemàtiques de l'IES se l'ha mirat i els seus integrants m'han dit que no acabava de quedar clar... però jo crec que no els hi acabava de quedar clar perquè no han llegit la pràctica sencera i no saben molt bé com va, encara que jo els hi expliqués... però com que no m'han dit res pel que fa a les relacions que he establert significa que són correctes.

-Avui prodeciré a fer altre cop un nou gel de bany (a veure si el milloro).

-I, tal i com vaig acordar amb la tutora demà li presentaré totes les taules, diagrames... amb les seves respectives explicacions! Això és molta feina però un cop fet això es podran veure bé les relacions i ja estarà tot a punt per dur a terme les conclusions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario